Baráth Viktória: A főnök


Valóban te irányítod a saját életedet? 
Ana Moreno békésen él Albuquerque leggazdagabb negyedében. Mindene megvan, amiről egy nő álmodhat: csodás ház, személyzet és egy milliomos vőlegény, akivel boldogan tervezgetik az esküvőjüket. A rózsaszín álomvilágnak azonban vége szakad, amikor egy este ismeretlenek elrabolják Anát. A lány ekkor döbben rá arra, hogy az élete mégsem volt olyan fényes és csillogó, mint ahogy azt gondolta. Fogvatartója válaszút elé állítja: ha életben akar maradni, meg kell tanulnia alkalmazkodni ahhoz a kegyetlen világhoz, amibe került. A titkok és csalódások hálójában őrlődve azonban arra még ő sem számít, hogy a bosszúvágy egy teljesen új emberré fogja átváltoztatni. 
Hol a határ jó és rossz között? Mire lehet képes az ember, ha a bosszú hajtja? Vajon létezhetnek valódi érzelmek egy kegyetlen világban, vagy csak az érdek vezérli a tetteinket?
Baráth Viktória, az Első tánc című nagy sikerű könyv szerzője ezúttal egy izgalmakban, érzelmekben és erotikában gazdag történetben mutatja be az alvilág rideg valóságát.

Kiadó: Álomgyár
Oldalszám: 378 oldal

Köszönöm az Álomgyár kiadónak a recenziós példányt! :)


Nemrég olvastam el Viki első könyvét, az Első táncot, ami, mint olvashattátok az előző értékelésemben nem nagyon nyerte el a tetszésemet. Viszont a kedvemet nem vette el, így, amint lehetőségem adódott el is kezdtem az idei újdonságát, a Főnököt. 

Imádom a könyv borítóját, sugall egyfajta vonzást, ami miatt magának akarja az ember. Plusz a történet befejezésével teljesen értelmet nyer. Tökéletes.


A könyv egy sötét, gonosz oldalát mutatja meg a világnak, ami tele van illegális ügyletekkel, emberkereskedelemmel, drogkereskedelemmel és hidegvérű gyilkolással. Imádom az izgalmakat, és ebben a regényben mindent megkaptam, amit vártam.


Ana egy igazán szerencsés nőnek mondhatja magát a mű elején, hiszen mindene megvan, füle-botját se kell mozdítania, hiszen a csodálatos vőlegénye mindent megad számára. Túlságosan habos-babos volt minden, gondolhatjuk már azonnal, hogy biztos lesz valami. Történni fog valami. Manapság ennyire tökéletes emberek nincsenek, mint Frank. Vagy, ha vannak is nagyon elvétve. Egy estélyre mennek, és szerencsétlenség folytán Anát elrabolják,  a drága Frank pedig eltűnik. 

 "Mindennek oka van, semmi nem történik véletlenül."

Vajon mi vár Anára egy bűnöző kezei között? Mit tesz, amikor kiderül, hogy a világa, amiben élt eddig, az csak egy hazugság?

Tetszett a világ bemutatása, az ügyletek kivitelezése, a leírások. Nagyon jól meg lett írva! Gördülékeny volt, olvastatta magát. Nem hagyott nyugton. Nem tudtam lerakni. Ana fejlődése, szélesebb látása a világ felé teljesen megváltoztatta őt. Tetszett a határozottsága. Ez igen! Imádtam a karakterét. Felfedezi azokat a dolgokat, élményeket, amiket nem lehet megvenni, rájön, hogy nem minden a pénz. Elkezd teljesen máshogy nézni magára, a körülötte lévő emberekre. Tényleg minden fekete és fehér? Vannak egyáltalán jó és rossz emberek? A gonoszság mindannyiunkban ott lapul, ahogy a jóság is. A kérdés, hogy lényünkben melyik dominál :)

"El kellett veszítenem mindent ahhoz, hogy értékelni tudjam, amim van."

Ryan…drága Ryan. Beléd habarodtam én is, és a csapdádba estem. Egy olyan férfikarakter, akit a hibái ellenére is csak szeretni lehetett, látszott, hogy Viki csak ilyenre akarta teremteni. Fordulatos az ő története is, olyan csavarokat kapunk amire gondolni sem mertem.

"– Nem hagyhattalak egyedül (…) 
– Legalább addig elfordulnál, amíg megtörölközöm? 
– Zavar, hogy itt vagyok? – húzta fel a szemöldökét. 
– Igen! – vágtam rá. 
– Akkor maradok."


Izgalmas, fordulatos történet erotikával fűszerezve. Egy teljesen más világ, ami magával ragad és nem ereszt, míg a végére nem érsz. A karakterek kidolgozottak voltak, a cselekmény lendületes, szenvedélyes.
Megkaptam, amit vártam? Igen, kedvencem lett! Vedd te is kezedbe, mert garantáltan egy jó történetben lesz részed!

Kedvenc idézetek:

"Csak magadra számíthatsz, senki másra, ha túl akarsz élni."

"– A mi életünkben semmi sem normális!"

"Ha akár egy férfi is azt hiszi, hogy parancsolgathat nekem és felülkerekedhet rajtam csak azért, mert nő vagyok, hát nagyon tévednek."

"Nemcsak őt akartam, de az egész lényét, a lelkét, a gondolatait, az érzelmeit, még ha csak pár percre is engedte át magát nekik. Akartam őt mindenestül, a szenvedésével, a múltjával, a tetteivel, mindennel együtt."

"Ha nagyban akarsz játszani, akkor kockáztatnod kell."

Értékelés: 

You Might Also Like

0 megjegyzés