Anne L. Green : Elvarratlan szálak


A szerelem a legveszélyesebb fegyver

Aiden Cross sorsa már a születése pillanatában megpecsételődött. Az anyja halála után alig pár hónaposan az olasz maffia elől egy tanúvédelmi program keretében Amerikába menekítik, ahol a nagynénje oltalma alatt felépítheti saját életét. Az új, szeretetteljes környezetnek hála, boldog lehetne, ám mégsem találja a helyét. Egyik zűrből a másikba keveredik. A múltjának titkai lassan benne is felszínre törnek, így visszatér olasz gyökereihez, hogy ráleljen önmagára.
Baleseti sebészként helyezkedik el egy római kórházban, ahol nemcsak a hivatásába vetett hitét kapja vissza, de rátalál a szerelem is. A tökéletesnek hitt boldogságot azonban beárnyékolja a balsors. A mindennapok részévé válik a megfélemlítés, zsarolás és korrupció.
Aria Bianchi határozott, ambiciózus rezidens, akinek életében az egyetlen fontos tényező: a munkája. Ám ez akarata ellenére hamar megváltozik, amikor feltűnik az új felettese Aiden személyében. A férfi humora, lazasága, lázadó életfelfogása lenyűgözi és magával ragadja a fiatal lányt. Közös jövőjük építésének útjában azonban egy leküzdhetetlennek tűnő akadály áll: a maffia. 

A többszörösen Aranykönyv-díjra jelölt Anne L. Green a 2015. év elsőkönyves felfedezettje. Legújabb romantikus-erotikus regényének lapjain a korábbiaknál is több izgalommal, érzelemmel, humorral fűszerezett története során végigizgulhatjuk a két szerelmes váratlan fordulatokkal, küzdelmekkel gazdagított életútját.

Kiadó: Álomgyár (2017)
Oldalszám: 517. oldal

"Minden egyes apró részlet számít, mindennek lehet jelentősége, néha egészen kis mozzanatok és gesztusok jelentik a kulcsot ahhoz, hogy mi lesz a folytatás. Órákon át ültem és dolgoztam azon, hogy kimatekozzam, melyik lépésnek, milyen hatása lehet. Egyetlen dolog vezérelt: Egyszer és mindenkorra elvarrjam a szálakat."

Elvarrtad a szálakat? –kérdeztem pár hónapja az írónőtől egy interjú kapcsán.
Egy varázsöltéssel- válaszolta akkor. :) 

Először is szeretném megköszönni Anne L. Green írónőnek, hogy felkért e csodás könyv előolvasására. Hatalmas köszönetet szeretnék küldeni neki. Mindemellett pedig az Álomgyár kiadónak is. Igazi megtiszteltetésnek érzem!

Nem sokkal több, mint fél éve olvastam először ALG könyvet, és ha visszanézitek az értékeléseimet, mindannyian láthatjátok, hogy számomra ezek a könyvek eddig vitték a prímet. Az én listámon Anne L. Green jóval leelőzi a külföldi írókat. #1

"– Hová lett az az ártatlan szőke, kék szemű kisfiú, aki voltál? – rázta meg a fejét hitetlenkedve."

Amikor megtudtam, hogy az írónő, az Eltitkolt múltban megismert Aiden Crossnak egy különálló kötetet szán, felsikoltottam örömömben. Mindig is érdekelt mivé lesz az a pasi. Vajon, hogyan él tovább? Mi lesz vele?
Az Elvarratlan szálakban Aiden Cross már igenis felnőtt férfi, laza, humoros, szexi, eszi a nőket...khmm, kihasználja őrült jó kinézetét. Orvos lett belőle, de különleges kis afférjai miatt nem szívesen látják a kórházakban. Miután Alex és Lexie rájönnek, hogy Aidennek tudnia kell a múltról, apja elmeséli neki valódi származását. Az elveszett fiú hajthatatlan lett, válaszokat akart. 

"Tudni akartam, ki is vagyok én. Teljesen új életet akartam felépíteni."


Rómába repül, és próbálja megtalálni önmagát, hivatását, élete célját. Munkát is talál, egy közeli kórházban. Nem is kell mondanom, hogy egyből elrabolta az ottani nővérek szívét, humorával mindenkit levett a lábáról...kivéve egy valakit. Ariát. A rezidens hölgy, akinek el kell viselnie, hogy egy jöttment amerikai a felettese. Hogy még együtt is dolgozzanak? A fenéket! 

De komolyan...Ki tudna ellenállni egy Crossnak? 


A közös munka és a sok együtt töltött idő összehozta őket, a szikra fellobbant. Aiden szeme egyre jobban kinyílt, egyre érettebb gondolatai lettek. Érdekesnek találtam, hogy mennyire megkomolyodott néha. Aki orvos, annak szerintem egy határt kell húznia a komolyság és a humor között, és ő ezt nagyon jól kompenzálta. 


Megtalálta a nőt, akiért érdemes mindent megtennie, újra szívvel-lélekkel végezte a hivatását. Olaszországban megtalálta önmagát.

De, mint tudjuk, ez egy ALG regény, ahol a krimit, a veszélyt komolyan kell venni. Aiden a múltjával állította szembe magát, amikor visszatért szülőföldjére. Nincsenek véletlenek, a múlt kísért. Nem hagy el. Addig üldöz, amíg meg nem kapja, amit akar. Aiden pedig akarata ellenére került a maffia kezei közé.


Orvosként nincsenek jó, vagy gonosz betegek. Mindenkit egységesen kell kezelni, mindenkinek meg kell adni az esélyt a túlélésre. Ám, amikor kiderül, hogy egy maffiavezér életét mentetted meg, aki több ezer ember életét vette már el, kicsit el kell gondolkodni. Megéri a kockázat?

"Mindent másképp látok az élet szemüvegén át. Mintha folyamatosan borotvaélen táncolnék. A próbatételek néha nehezebbek, mint ahogy képzeltük, de mindig kiderül, hogy nevelnek, és erőssé tesznek. Jóval erősebb vagyok, mint gondoltam."

A múlt és a jelen találkozása. Fenyegetések, lövések, életek. Aidennek itt már nem csak a saját épségéről volt szó. Mint tudjuk a vér nem válik vízzé, főleg nem az olaszoknál. A család szent és sérthetetlen fogalom!

Az írónő nem hagy minket nyugton, főhőseinket újabb és újabb akadályok elé gördíti. Titkokra derült fény, de ezzel párhuzamban kérdéseim sorozatára akartam ismét választ kapni. Elvarr egy szálat, de kinyit egy másik kaput kételyekkel tele. Ötletes ;) Nem tudtam lerakni! Felejthetetlen élményt nyújtott. 

Anne L. Green csodásan bánik a szavakkal. Stílusával még mindig lenyűgöz. A belső monológokkal megérintette a lelkem. A karakterek szerethetőek voltak, igazi harcosok! Igazi hősök! 

Erotika, szenvedély, izgalom, veszély.
Garantáltan az egyik legjobb ALG kötet, amit olvastam. 

Kedvenc idézetek: 

"– Az én nevem Aiden Cross, amerikai állampolgár vagyok – vágtam ártatlan arcot. 
– Nagyot kockáztatsz, és mindezt egy nőért?
– A nőért – javítottam ki."

" A szuperhősök csak a képernyőn rohangálnak. Egyszer mindannyian csalódunk a hőseinkben, és azt se felejtsd el, mi emberek vagyunk, nem pedig mesehősök. A valóságban a jók sem győznek mindig. Néha veszítenek is, de harcolnak tovább, és mindig talpra állnak. Nem adják fel. Ettől lesznek hősök."

"– Az apámat fel se hozd! – bosszankodtam. – Nekem egy apám van, és az ő neve: Alexander Cross."

"-Az én fiam vagy! Az enyém! Nem Enrico Rossié!"

 Értékelés:
***Imádtam***

Önálló kötetként is olvashatod, viszont ha bízol bennem, és hallgatsz rám, kedves olvasóm, akkor először mindenképpen az Eltitkolt múlt című könyvet kellene kezedbe venned :) Értékelésemet ITT olvashatod róla :) (most hihetetlen nagy kedvezménnyel kaphatod meg-> Eltitkolt múlt)

Legyen minél előbb kezedbe a regény! Rendeld elő itt---> Anne L. Green: Elvarratlan szálak
Gyere el a könyvbemutatóra, hogy idő előtt tudhasd magadnál, dedikálva ;) --> Könybemutató
Értesülj első kézből! Kövesd az írónőt! ---> Anne L. Green

Készült egy videó is a regény számára! Lesd meg ;) 



You Might Also Like

0 megjegyzés